Rola kierowców uczestniczących w motoryzacyjnych akcjach serwisowych ogranicza się z reguły do wygospodarowania czasu na złożenie nieplanowanej wizyty w autoryzowanej stacji obsługi, pozostałymi elementami zajmuje się dealer i współpracujące z oficjalnymi punktami warsztaty. Akcja serwisowa BMW EGR trwająca od kilku miesięcy jest korzystnie oceniana przez uczestników, podkreślających łatwość w ustaleniu faktu czy nasz pojazd bierze w niej udział, a także wskazujących na krótki okres unieruchomienia auta. Gdy czas naprawy przekracza trzy dni robocze, klientom proponowany jest samochód zastępczy, aby nie ograniczać mobilności kierowców, pojawiające się zapytania na temat aktualnie trwających kampanii zapobiegawczych, zadamy podczas kontaktu z infolinia producenta. Akcja serwisowa BMW EGR ma w możliwie najkrótszym czasie wyeliminować i tak minimalne zagrożenie pożarowe ze wszystkich pojazdów z silnikami wysokoprężnymi od tego producenta, termin wizyty ustalimy już z wybranym przez nas punktem ASO.