Konieczność dodatkowych odwiedzin w punktach serwisowych, związanych z wykryciem wady fabrycznej, nie musi równać się z wielodniowym unieruchomieniem pojazdu, najlepiej unaocznia to akcja serwisowa od marki BMW. Płonące BMW to znikomy problem, którym zagrożony jest mały odsetek pojazdów, jedna producent traktujący priorytetowo bezpieczeństwo, powziął decyzję o rozpoczęciu akcji nawrotowej, docierającej tylko w skali kontynentu europejskiego do ponad pół miliona samochodów. Powiadomienia listowne wysyłane są do klientów, nabywających auta w krajowych i zagranicznych salonach, jednak możemy się zgłaszać na takie akcje serwisowe również samodzielnie, po zakupie samochodu z rynku wtórnego. Wiele serwisów dealerskich służy samochodami zastępczymi oraz parkingami, co pozytywnie wpływa na oceny klientów, o całej akcji. Płonące BMW to rzadki widok, jednak producent zaleca szybką wizytę w stacjach obsługi.