Wielu z nas słyszy często o tym, jak bardzo ważna jest w marketingu kreatywność, jednak często wydaje nam się, że sami nie potrafimy się na nią zdobyć. Niestety bardzo często jesteśmy uczeni myślenia schematami, co sprawia, że ciężko przychodzi nam myślenie nieszablonowe, które wyłamuje się z podanych schematów. Na szczęście kreatywność jest cechą, którą jak najbardziej jesteśmy w stanie w sobie wyrobić, jeśli naprawdę się do tego przyłożymy. Warto skorzystać z wiedzy osób, które doskonale wiedzą, jak wykorzystywać kreatywność do tworzenia komunikatów marketingowych, które naprawdę zaintrygują odbiorców.
Paweł Tkaczyk "Narratologia" - recenzja
Jedną z najciekawszych pozycji książkowych, jakie ostatnio ukazały się na rynku jest napisana przez Pawła Tkaczyka "Narratologia". Recenzja zamieszczona na naszej stronie internetowej doskonale pokazuje walory tej bardzo interesującej książki, która pokaże Ci jak tworzyć komunikaty marketingowe, którymi naprawdę uwiedziesz swoich odbiorców!